سرویس اپراتورها
نتایج رتبه‌بندی استانی اپراتورهای ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) براساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال 95 اعلام شد.
نتایج رتبه‌بندی استانی اپراتورهای ارایه‌دهنده اینترنت پرسرعت (ADSL) براساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال 95 اعلام شد.
۱۳۹۶/۳/۷ - ۱۵ : ۴۱
نتايج اولين دوره نظرسنجي مکانيزه از مشترکان شرکتهاي FCP، TCIو FWA از طريق سامانه اندازه‌گيري ميزان رضايت کاربران سرويسهاي فناوري اطلاعات اعلام شد.
۱۳۹۶/۲/۳۱ - ۱۵ : ۴۹
بنا بر اعلام مسوولان، يکي از اهداف نهايي شکل‌گيري اپراتور مجازي شبکه تلفن همراه از حضور در بازار، افزايش کيفيت و کاهش قيمت اين خدمات در يک فضاي رقابتي است.
۱۳۹۶/۲/۲۲ - ۱۱ : ۶
بنا بر اعلام اپراتور دوم تلفن همراه، ملاک در اعمال تعرفه ترجيحي کاهشي براي سايت‌هاي داخلي، فهرست IPهاي اعلام شده توسط رگولاتوري است و تغيير در آن‌ها و يا استفاده از هر نرم‌افزاري که اين IPها را تغيير دهد، شناسايي سايت داخلي را براي استفاده از تعرفه کاهشي غيرممکن مي‌کند.
۱۳۹۶/۲/۱۳ - ۲۰ : ۱۸
رييس کميته ارتباطات مجلس خبر داد بررسي تصميم اخير ايرانسل در مجلس
رييس کميته ارتباطات مجلس از بررسي تصميم اخير ايرانسل براي محروم کردن استفاده‌کنندگان از وي‌پي‌ان از تخفيف ترافيک ملي در کميته متبوعش خبر داد.
۱۳۹۶/۲/۱۳ - ۱۱ : ۳۸
کارکردهاي مشترکين براي تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت و يا مکالمات تلفن ثابت ترابردپذير به تلفن همراه براساس نيم دقيقه محاسبه مي‌شود.
۱۳۹۶/۲/۱۰ - ۱۳ : ۳۷
طبق اعلام مدیرعامل رایتل، تعرفه ترافیک داخلی اینترنت این اپراتور به نصف کاهش پیدا کرده و این کاهش هم برای بسته های اینترنتی و هم برای استفاده خارج از بسته مشترکین اعمال خواهد شد.
۱۳۹۶/۲/۹ - ۱۵ : ۳۶
در سامانه ارزيابي ميزان رضايتمندي کاربران حوزه سرويسهاي فناوري اطلاعات، اپراتورها براساس شاخص‌هاي کيفيت سرويس، تعرفه، سرعت، رسيدگي به شکايات، پشتيباني و وفاداري مشترک به صورت مکانيزه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.
۱۳۹۶/۲/۸ - ۲۳ : ۱۳
معاون سازمان تنظيم مقررات، استفاده از ظرفيت مقررات موجود، اصلاح يا وضع برخي مقررات جديد به ويژه در زمينه عمده‌فروشي ظرفيت در شبکه ارتباطات ثابت براي افزايش رقابت، تنوع خدمات و افزايش حق انتخاب مشترکان را، از راهکارهاي پيش روي حل مشکلات دارندگان پروانه Servco عنوان کرد.
۱۳۹۶/۱/۲۸ - ۱۵ : ۶
به دنبال وقوع سيل، مديران ارتباطات و فناوري اطلاعات استان هاي آذربايجان شرقي و غربي، از خطوط ارتباطي بدون قطعي و اختلال در اين استان ها خبردادند.
۱۳۹۶/۱/۲۷ - ۱۲ : ۲۰
رئیس کمیته ارتباطات و فناوری ارتباطات مجلس تلگرام هم نباشد سرویس‌های دیگر اپراتورها را تهدید خواهند کرد
رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس در واکنش به شرط وزیر ارتباطات برای ارائه تلگرام صوتی در ایران، گفت: اگر امروز تلگرام صوتی هم در ایران ارائه نشود، به زودی سرویس‌های دیگری بازار اپراتورهای موبایل را تهدید خواهند کرد.
۱۳۹۶/۱/۲۵ - ۱۴ : ۳۸
رئيس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات متوسط زمان رسيدگي به درخواست ها و شکايت ها را در سامانه 195 بين 6 الي 10 روز عنوان کرد.
۱۳۹۶/۱/۲۲ - ۱۱ : ۴۷
دبير کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات از تمديد مهلت تاديه پروانه هاي ISDP و ISP براي مشارکت يا در اختيار گذاشتن پروانه هاي خود به منظور بهره مندي از امکان تخفيف ميزان حق الامتياز پروانه هاي Servco و FCP تا پايان سال جاري خبر داد.
۱۳۹۶/۱/۲۰ - ۱۷ : ۱۹
يکي از مشکلاتي که هم‌وطنان در ايام نوروز با آن برخورد مي‌کنند، مشکلات خطوط تلفن همراه است. براي رفع اين مشکلات بايد با چه شماره‌اي تماس گرفت؟
۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱ : ۷
طی روزهای گذشته پیامی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن اعلام می‌شود که در صورت فعال بودن سرویس تماس‌بان برای مشترکان همراه اول، هر بار هزینه‌ای معادل 400تومان به حساب مشترک منظور می‌شود.
۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲ : ۹
به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول به تمامی مشترکین خود عیدی می دهد.
۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳ : ۵۲
آرشيو خبر ها

نظرسنجي