سرویس اپراتورها ۱۳۹۶/۸/۲۴ - ۲۰ : ۴۲ شماره: 15905
عملکرد اپراتورهای سیار و فناوری اطلاعات در پاسخگویی به شکایات مشترکان
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات بر اساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 ، خبر داد.

وایمکس نیوز- مهندس مجید حقی گفت: به منظور شفاف‌سازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه ارتباطات سیار و فناوری اطلاعات در بازه زمانی سه ماهه دوم سال 96 در سامانه 195، بررسی شده است.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال 96، تعداد 4 هزار و 637 شکایت در حوزه سرویس های ارتباطی ثبت شده که از این تعداد به 4 هزار و 122 شکایت (بالغ بر 89%) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است. در حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات تعداد 6 هزار و 724 شکایت ثبت شده که از این تعداد به 6 هزار و 675 شکایت (حدود 99%) رسیدگی و پاسخ داده شده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تصریح کرد: وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه ارتباطات سیار در سال 96 به صورت فصلی بررسی و اطلاع‌رسانی می‌شود.

میزان شکایت ثبت شده در سامانه 195 و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی سه اپراتور ارتباطی همراه اول، ایرانسل، رایتل و دوازده اپراتور حوزه فناوری اطلاعات اینجا می‌توانید ببینید.

انتهاي خبر / وب سايت اطلاع رساني وايمکس نيوز / شماره: 15905
اخبار مرتبط

نظر شما درباره اين خبر
نام و نام خانوادگي

پست الکترونيک

نظر شما
نظرات

عضویت در خبرنامه
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:

چنانچه قبلا در خبرنامه ثبت نام نموده اید ، در صورت عدم تمایل به ارسال خبرنامه اینجا کلیک کنید

آرشيو خبر ها

نظرسنجي